Re: testing - awaria!!

On Wed, 15 Oct 2003 11:49:22 +0200
Marcin Sochacki <wanted@gnu.univ.gda.pl> wrote:
> Jak najbardziej mają, przynajmniej u mnie. Bez LANG (albo ustawienia
> domyślnych locales przez dpkg-reconfigure na pl) klawiatura nie
> działa, np. w xtermie. Może u Ciebie działa dlatego, że masz te
> wszystkie LC_... na polish.

# cat /etc/locale.alias|grep polish
polish          pl_PL.ISO-8859-2

> Mam, ale bez LANG=pl_PL to nie działa. Debian woody i sarge.

/etc/X11/XF86Config-4 :

Section "InputDevice"
        Identifier      "Generic Keyboard"
        Driver          "keyboard"
        Option          "CoreKeyboard"
        Option          "XkbRules"      "xfree86"
        Option          "XkbModel"      "pc105"
        Option          "XkbLayout"     "pl"
EndSection

poza tym polecam:

apt-get install language-env

potem tylko na konsoli (mając odp. locale w /etc/locale.gen):

set-language-env

wybieramy język i skrypcik ustawia co gdzie trzeba :)

Cyb.org