Re: testing - awaria!!

On Wed, Oct 15, 2003 at 11:05:35AM +0200, Michal Skuza wrote:
> LANG chyba nie ma nic wspólnego z klawiaturą. Ja mam ustawiony na 'C' i
> z polskimi znakami w X'ach nie mam problemów. Przynajmniej w mozilli,
> evolution i gvim'ie. Natomiast pod xterm'em zarówno w bashu jak i w
> vimie nie mogę ich wprowadzać (wyświetlają sie ok) bez względu na
> ustawienie LANG.

Jak najbardziej mają, przynajmniej u mnie. Bez LANG (albo ustawienia
domyślnych locales przez dpkg-reconfigure na pl) klawiatura nie
działa, np. w xtermie. Może u Ciebie działa dlatego, że masz te
wszystkie LC_... na polish.

> Natomiast w ustawieniach kolegi brakuje mi czegoś w rodzaju:
>      XkbKeymap   "xfree86(pl)"

Mam, ale bez LANG=pl_PL to nie działa. Debian woody i sarge.

Zresztą podobna reakcja jest w mutt-cie. Bez LANG=pl_PL nie wyświetla
polskich liter mimo poprawnych ustawień w Muttrc. Starsze wersje mutt-a
na to nie patrzyły, obecnie stara się chyba być bardzo sprytny
(czasem za bardzo).

Wanted