Re: debian staje deba...

Witam!

Akurat 14-10-2003 (wto) o godz. 02:32 Kamil Strzelecki napisał(a):

> miałem cos podobnego jakiś czas temu (często zostawał tylko sam routing :/)
> i na tyle na ile udalo mi się ustalic chodzilo prawdopodobnie o zbyt małą
> ilość dostępnej pamięci... afaik system po prostu killował niektore procesy
> aby ową pamięć zwolnić.
Właśnie niedawno na jednej ze słabszych maszyn poznałem bliżej pana
OMKillera. Bardzo przykre uczucie :(.
Nie polecam jednak takich rozwiązań, jak powyżej bez sprawdzenia
faktycznej przyczyny (a może to raczej brak miejsca na dysku? :)). To
nie jest - za przeproszeniem - Windows! Wszystko można sprawdzić i
dokładnie stwierdzić o co chodzi. Czasem trwa to trochę i wymaga
dodatkowych narzędzi, ale jak się chce...

Zacznij od sprawdzenia logów, a nie od pisania na grupę :).

Pozdrawiam
Tomasz Jakub Skrynnyk

--
Linux Registered User #277542 | http://lab02.host.sk | GG: 136500
Key fingerprint = B687 2345 94E4 D877 65A6  7599 E3E4 608E 84FA C32D