Re: Woody i j2re1.4

On Mon, 11 Aug 2003, Gasior wrote:

> Witam.
>
> Pytanie jak w temacie.
> Mam woodiego, caly system na stable.

> Problem w zaleznosciach miedzy pakietami. j2re1.4 wymaga libc6 (>=
> 2.3.1-1). Podejrzewam, ze jak wpisze w zrodlach do apt sid-a, to
> znajdzie sobie odpowiednie libc6, tylko jak to sie bedzie mialo do pracy
> calego systemu. Ogolnie czy moge pociagnac libc6 z sida, bez obawy ze
> system przestanie dzialac?

Przerabialem podobny problem i rozwiazalem go inaczej.
Pociagnalem zrodelka paczki J2RE 1.4 z sida i przekompilowalem na woody'm.
Stworzyl mi piekna paczuszke z JRE tyle, ze dla tego libc ktore
mialem na systemie. Rozwiazanie nie wymaga zadnych ingerencji w
zrodla paczki sidowej, wiec... wlasciwie nie ma problemu (tylko
musialem znalezc jak to sie tworzy te paczki ;) )

Pozdrawiam i powodzenia
Romek Kalukiewicz