Re: Minispotkanie linuxowe. Wstepna propozycja.

Krzysztof Zubik napisał.
> Bartek Mannteufel napisał.
> Witam.
> Bartku pytasz o linki. Najwazniejsze gdzie sie zatrzymac.
> Najlepiej chyba w domu studenckim. link http://www.pg.gda.pl/osiedle
> Najtanszy DS-8 KOGA. Najlepsze ze wzgledu na lokalizacje domy studenckie
> o nr. od 6 do 10. Dla zmotoryzowanych jest parking strzezony.
> Parkowanie samochodu osobowego 15 zl./doba. Kto chce przyjechac
> najlepiej niech zawczasu telefonicznie zarezewrwuje sobie miejsce i
> upewni sie co do cen. Podane w Internecie moga sie nieco roznic.
> [...]
Witam.
Wlasnie poprzez GG. rozmawialem z kolegami o minispotkaniu. Dzisaj
rozmawialem z Rafalem. Prawdopodobnie bedzie 3 kolegow z Lodzi.
Wstepnie proponujemy spotkanie od 5 sierpnia. Mozemy rowniez
spotkac sie w innym terminie.  Tu czekamy na prpopzycje.
O tym jak wygladalo Pierwsze Mionispotkanie Linuxowe Gdansk 2003
pokrotce juz przedstawilem. Jest calkiem ciekawa nowa propozycja, ze
moglibysmy sie rowniz spotkac przy grillu. Tu jednakze jest pewien
problem
gdzie i skad wziac grilla. Wiec tu mam pytanie do kolegow z Gdanska
czy ktos moglby na pweien czas udostepnic miejsce w ogrodku/dzialce i
czy ktos moglby pozyczyc grilla zeby nie wozic z drugiego konca Polski?
Czy taka propozycja bylaby dobra? Reszta najwaznieszhych propozycji
w cytacie. Jest lato. Wykorzystajmy ten czas. Kto chetny, zeby dolaczyc?
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1