Re: Minispotkanie linuxowe. Wstepna propozycja.

Witam.
Juz po Piewszym Minisotkaniu Linuxowym Gdansk 2003.
W innych grupach pojawilo sie zainteresowanie nim i kolejnymi
Minispotkaniuami.
Dolaczam wlasna wiadomosc, ktora przed chwila przeslalem do pozostalych
grup.
Bartek Mannteufel napisał.
> Napisz ,napisz....czekam.Wybieralem sie na to pierwsze do gdanska...ale
> zona na kurs pojechala i musialem z soonem zostac.Opisz kto co i jak z
> kim:)))I czy duzo kobiet bylo:))))Zart....Jak drugie w gdansku tez
> bedzie...to wpadne raczej.Najlepiej jak sie zbiegnie z Jarmarkiem
> SW.Dominika...bo co roku jestem na nim.Tylko podaj linka.....
Witam.
Wlasciwie juz czas i wypadaloby sie odezwac i i cos powiedzec
przynajmniewj pokrotce o tym minispotkaniu. Wiec najpierw zebralismy sie
grupie 5-osobowej, w domu studenckim. Rafal Broda pokazal i omowil
wlasne minidystrybucje Jusix i Jdesktop. Wiecej o nich pod
http://jusix.rulez.pl
http://linux.mik-nidzica.pl
http://jdesktop.mik-nidzica.pl
atu najciekawsze jest, to ze wyjatkowo latwo mozna je uruchomic bez
koniecznosci
jakiegokolwiek instalowania. Wystarczy wlozyc plytke CD i z niej
uruchomic
komputer.  Te dystrybucje maja mozliwosc uruchomienia menedezea
okien X-Window. Maja rowniez wbudowane kilka programow.
Wiecej na temat tego i nastepnych minispotkan chcialbym rowmniez
umiesciw w w witrynie Interetowej. Coz wiecej . Pozniej jeszcze
wybralismy sie pospacerowac po plazy przeciez mamy lato. Na koncu
jeszcze
wybralismy sie do mnie do domu. Coz glownym tematem naszych rozmow
oczywiscie
byl Linux. Bartku pytasz o linki. Najwazniejsze gdzie sie zatrzymac.
Najlepiej chyba w domu studenckim. link http://www.pg.gda.pl/osiedle
Najtanszy DS-8 KOGA. Najlepsze ze wzgledu na lokalizacje domy studenckie
o nr. od 6 do 10. Dla zmotoryzowanych jest parking strzezony.
Parkowanie samochodu osobowego 15 zl./doba. Kto chce przyjechac
najlepiej niech zawczasu telefonicznie zarezewrwuje sobie miejsce i
upewni sie co do cen. Podane w Internecie moga sie nieco roznic.
Chcac moc zebrac wiecej prop[ozycji na kolejne Minispotkanmie
wiuadomosc podaje na pozostale grupy linuxowe.
Minispotkanie Linuxowe w czasie Jarmarku Dominikanskiego rowniez
dobra propozycja. Jarmark bedzie od 26 VII do 10 VIII. Wiecej o nim pod
http://www.trojmiasto.pl/jarmark/
http://www.trojmiasto.pl/info_imp.phtml?id_imp=35246
Wiec Jarmark moze byc dla nas tu ciekawa dodatkowa impreza towarzyszaca
dzieki, ktorej przyjemniej spedzimy czas kolejnego Minispotkania.
Moze, ale to jeszcze nie jest pewne w tym roku bedzie Szoste Spotkanie
Przyjaciol Wirtualnej Polski. Jezeli tylko cos o nim bede wiedzal
poinformuje.
Ja ze wszytkich co byly jestem bardzo zadowolony. Rowniez i takim
spotkaniem
moglibysmy uprzyjemnis nasz pobyt w Gdansku.Reasumujac niezaleznie od
dodatkowych imprez peoponuje podac wlasnme propozycje Minisapotkan.
Kto i kiedy w czassie wakacji chcialby uczestniczyc i ewentualnie jaki
temat omowic. Czekam na propozycje.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1