Re: Minispotkanie linuxowe. Wstepna propozycja.

Marcin Rzyska napisał.
> Czy ja wiem czy wewnetrze ??
> Sam jestem ze Śląska, a o tym spotkaniu sie wlasnie z grupy
> Slugu dowiedzialem. Zreszta na wyklady Slugu tez jezdzilem i bede ;)).
> Domyslnie reply-to jest ustawiony na slug@sliesia.linux.org.pl,
> kazdego posta, wiec wyszlo to tutaj.
Witam.
Widze ze tu pojawilo sie zainteresowanie i  bardzo dobrze. Jest jeszcze
nieco czasu na ustalenia. Troche czasu w sobote mozemy
przeznaczyc na rozmowe o Jusix i Jdesktop. Jezeli ktos chcialby
omowic jakis inny temat dotyczacy linuxowych programow przosze o
propozycje. O ile czas i ochota nam w czasie minispotkania pozowoli
omowimy. Obysmy tylko mieli dobra pogode.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1