Re: SID + kernel 2.6 + gtk2

On Mon, 21 Jul 2003 22:30:03 +0200
Marcin Sochacki <wanted@gnu.univ.gda.pl> wrote:

> W takim razie może to wina tzw. low-latency patch, który zmienia sposób
> kolejkowania procesów. Hmm, ciekawe.

Nie, to wina nowego schedulera. O(1) kłóci się w jakiś sposób z OO (bug
OO, ponoć ma być niedługo naprawiony). Dlatego problem występuje tylko
przy nowszych kernelach - 2.4.x-ac i 2.6.x.

A wracając do pierwotnego tematu - czyli nikt poza mną nie ma problemów z
gtk na 2.6.0? Już nawet przebudowałem i stare i nowe gtk z pakietów
źródłowych, ale nic to nie dało. Cały czas tak się wlecze, że nie da się
pracować na tym...

Karol

--

|       Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>	|
|       JID: narel(at)jabber.org           GG: 2786028	|