SID + kernel 2.6 + gtk2

Ostatnio skompilowałem nowego (2.6.0-test1) kernela. Na pierwszy rzut oka
wszystko ok. Problemy występują tylko przy gtk2.

Aplikacje w gtk2 odświeżają się strasznie powoli przy przeskakiwaniu
pomiędzy pulpitami - rox, nautilus itp. (ale tylko wtedy, gdy rysują
pulpit!). Zwykłe okienkowe nie wydają się chodzić wolniej niż normalnie.

I najgorsze - multi-gnome-terminal. O ile listowanie katalogu (np.
/usr/bin/; ~2500 plików) na jądrze 2.4 trwa w granicach 300ms, to na 2.6
trwa to już... 5000ms (zużycie procesora cały czas 100%). Xterm, rxvt,
konsole i inne (te nie w gtk2) nie zachowują się w ten sposób.

Czy u was też występuje ten problem? Ma ktoś pomysł czym może to być
spowodowane? Nigdzie nie trafiłem na nic na ten temat - zdaje się, że w
innych dystrybucjach jest wszystko ok.

Karol

--

|       Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>	|
|       JID: narel(at)jabber.org           GG: 2786028	|