Re: SID + kernel 2.6 + gtk2

A Marcin Sochacki <wanted@gnu.univ.gda.pl> na to:

> Nie masz jakiegoś linka?

Właśnie nie. Przelatywałem po prostu forum na openoffice.org i tam,
gdzieś bardzo głęboko znalazłem krótki wątek na poruszany tutaj temat.

Samo forum dotyczyło ogólnych tematów.

> O ile dokładnie wolniej np. uruchamia się OO?

Zwykle na 2.4.20 trwa to koło 10-15 sekund. Przy 2.6 oraz 2.4 z patchami
Alana trwało to prawie dwa razy dłużej. Dodatkowo czas rekacji na
wskazanie dowolnego menu wynosił dodatkowe kilka sekund. Po prostu - OO
zachowywał się tak, jakby inny proces bardzo mocno go ograniczał.

rafał

--

[            Rafal Bujnowski ][ http://www.bujnor.iq.pl/              ]
[   e-mail: rbujnowski@iq.pl ][ http://www.bujnows.iq.pl/forum/       ]