Re: different head/sector geometries

> Witam,
>
> Mam takie oto zmartwienie...
> Przy probie przepisania lilo dostaje komunikat:
>
> Warning: Int 0x13 function 8 and function 0x48 return different
> head/sector geometries for BIOS drive 0x81
>
> Czy ktos sie spotkal moze juz z tematem? A moze nawet udalo mu sie dojsc
> do tego co to za diabel?
Witam.

Problem jest i mi znany i rowniez wystepuje u mnie. Na dwoch plytach
glownych w tym jednej ASUS P2B. Wystepuje to u mnie chociaz nic z tym nie
robilem i kompletnie nie mam problemow z systemem plikow. FSCK odpala sie
tylko co jakis okreslony czas - co iles montowan partycji. I juz. Tak wiec
przyczyn wysypujacego sie systemu szukalbym gdzie indziej na twoim
miejscu.

Mateusz