Re: Glosowanie nad news pl.comp.os.debian

Tako rzecze [LocK]:

> A co mnie obchodza inne grupy ??

Skoro Cię nie obchodzą, to dlaczego tak kategorycznie żądasz informacji o
ich powstawaniu?

> Ja naleze do tej grupy :P i do zandej innej, a powtanie nowej grypu "o
> debianie" dotyczy rowniez tej grupy.

Coś mieszasz. Odnoszę nieodparte wrażenie że mylisz Usenet z listami
mailowymi.

> Skoro byles tak dobrze poinformowany to dlaczego nie poinformowales
> reszty grupowiczow ??

Nie byłem poinformowany, od jakiegoś czasu nie korzystam z Usenetu, ale też
nie mam o to do nikogo pretensji.

Tak czy inaczej, sugeruję EOT.

Pozdrawiam,
Seweryn.

--
Seweryn Lipkowski                     irc:cochese gsm:+48502174696 rlu:78853