Re: Glosowanie nad news pl.comp.os.debian

[LocK] wrote:

Paweł Tęcza wrote:

Haj!

Grzegorz Szyszlo <znik@wbc.lublin.pl> writes:

slowem wyjasnienia, agituje byscie glosowali na Tak, chociaz i tak
kazdy podejmie indywidualna decyzje.

Pisalem juz w poprzednim poscie, ze agitacja w trakcie glosowania jest
zabroniona i nie chcialbym sie juz wiecej powtarzac. Ja rowniez ubolewam
nad tym, ze TS nie podal wczesniej terminu rozpoczecia glosowania i ze trwa
ono w czasie wakacji. Nic na to jednak nie poradzimy i jesli chcemy miec
ta grupe, to musimy sie dostosowac do regul gry, ktore niestety ustala
jednosobowo TS.

Rozsylanie teraz postow do kilkuset subskrybentow tej listy, w ktorych
namawia sie ludzi do glosowania na TAK jest jawnym zlamaniem tych regul i daje do rak przeciwnikow grupy doskonale argumenty. Trudno wiec inaczej to
nazwac niz "nieroztropnoscia"...

to sa powody, dlaczego agituje byscie glosowali na TAK.
szansa dla debiana jest jego popularyzowanie. nie zaprzepaszczajmy tej
mozliwosci.

"Glosujmy na TAK. Nie zaprzepaszczmy tej dziejowej szansy, ktora otworzy
przed nami nowe, nieznane do tej pory mozliwosci i umozliwi nasz dalszy
rozwoj. Jesli nie zaglosujemy na TAK, to nasze dzieci nigdy nam tego nie
wybacza" ;-)

Pozdrawiam

PT

PS. Mam nadzieje, ze ten post jeszcze _dzis_ do mnie wroci...

Soro chcemy sei zachowywac jak powazni ludzie to przed dlosowaniem powinna sie odbyc debata, powinno sie [rzedstawic ardumenty "ZA" i "PRZECIW". A tu nie spodzianka, dostaje posta ze glosowanie rozpoczete, bez zadnego uprzedzenia, czy poinformowania. Takie postepowanie jest moim zdaniem nie namiejscu.

P.S. sork za wszystkie bledy ortograficzne (mam "zulte papiery" :] )