Re: Glosowanie nad news pl.comp.os.debian

Haj!

Grzegorz Szyszlo <znik@wbc.lublin.pl> writes:

> slowem wyjasnienia, agituje byscie glosowali na Tak, chociaz i tak
> kazdy podejmie indywidualna decyzje.

Pisalem juz w poprzednim poscie, ze agitacja w trakcie glosowania jest
zabroniona i nie chcialbym sie juz wiecej powtarzac. Ja rowniez ubolewam
nad tym, ze TS nie podal wczesniej terminu rozpoczecia glosowania i ze trwa
ono w czasie wakacji. Nic na to jednak nie poradzimy i jesli chcemy miec
ta grupe, to musimy sie dostosowac do regul gry, ktore niestety ustala
jednosobowo TS.

Rozsylanie teraz postow do kilkuset subskrybentow tej listy, w ktorych
namawia sie ludzi do glosowania na TAK jest jawnym zlamaniem tych regul i
daje do rak przeciwnikow grupy doskonale argumenty. Trudno wiec inaczej to
nazwac niz "nieroztropnoscia"...

> to sa powody, dlaczego agituje byscie glosowali na TAK.
> szansa dla debiana jest jego popularyzowanie. nie zaprzepaszczajmy tej
> mozliwosci.

"Glosujmy na TAK. Nie zaprzepaszczmy tej dziejowej szansy, ktora otworzy
przed nami nowe, nieznane do tej pory mozliwosci i umozliwi nasz dalszy
rozwoj. Jesli nie zaglosujemy na TAK, to nasze dzieci nigdy nam tego nie
wybacza" ;-)

Pozdrawiam

PT

PS. Mam nadzieje, ze ten post jeszcze _dzis_ do mnie wroci...