Re: Glosowanie nad news pl.comp.os.debian [EOT]

Witam,

Sorry, ale nie wytrzymałem. Czy możecie się zamknąć w końcu a nie marnować
niepotrzebnie miejsce na mojej skrzynce i bity w sieci na bezproduktywną
dyskusję? Głosowanie się zaczęło. Kto chce zagłosować niech głosuje, kto
nie, nie. Jak ktoś zagłosuje to będzie wiedział jak. Agitować to sobie można
dziecko do jedzenia owsianki, a jak komuś mało to niech idzie na polityka.

Tym miłym akcentem kończę ten arcyciekawy wątek.

Radosław 'Warden' Antoniuk    | GG: 260746 ICQ:55423024
warden(at)debian.black.pl         | #lgul #debian.pl #lms @IrcNet