Re: Glosowanie nad news pl.comp.os.debian

Maxwel wrote:

Hello Marcin,

Wednesday, July 2, 2003, 2:57:34 PM, you wrote:

MS> On Wed, Jul 02, 2003 at 02:40:58PM +0200, Przemek Swiderski wrote:
On Tue, Jul 01, 2003 at 08:39:06AM +0200, Przemysław Maciuszko wrote:
On Mon, Jun 30, 2003 at 12:48:41PM +0200, Grzegorz Szyszlo wrote:

1. zasady glosowania sa bardzo restrykcyjne, trzeba przekroczyc pewne
 progi glosujacych.
2. musimy sie liczyc z glosami sprzeciwu ze strony subskrybentow
  grupy pl.comp.os.linux , bo dla nich debian jest linuxem, ale nie
  miejsce i czas w tej chwili na takie dyskusje.
Jeszcze raz zachecam do wziecia udzialu w glosowaniu.
Oczywiście wiesz, że taki sposób 'agitacji' jest niemile widziany, żeby nie
powiedzieć zabroniony?
A w ktorym miejscu naklanial do glosowania na 'tak' lub 'nie' ?
Byla jedynie prosba o aktywny udzial (a glosowanie wg wlasnego
sumienia).

MS> Nieprawda, punkt 2) wyraźnie agitował na "tak".

Nie rozumiem Ciebie a co to ma byc glosowanie nad przystapieniem do UE
czy nad aborcja ze jestes takim wielkim przeciwnikiem ? Kazda nowa
inicjatywa wzmacnia zwolennikow Debiana. Jesli natomiast pomysl nie
wypali to efekt bedzie jeden. "Pustki" na takowej liscie dyskusyjnej.
Wiec dlaczego nie dac temu szansy ?

Dlatego ze sila jest w jednosci, a nie w rozdrobnieniu. tzn. jezeli bedzemy sei rozdrabniac na jakies "mniejsz" grupy to nie wyjdze nam to na dobre (bynajmniej tak mi sie wydaje :P )

"Teoretycznie" jestem za, gdzyj jest to pewien przejaw tego iz "polskie struktury" linuxowe (a wdzczegolnosci debianowe) rozrastaja sie. Jezeli taka lista powstanie to (moim daniem) bylo by dobrze gdyby te obie listy "zlinkowac" tzn. zeby wiadomosc wyslana na jedna liste docierala na dwie. po poerwsze wzrosnie szansa na uzyskanie dobrej odpoweidzi. po drugie unikniemy zamieszania na naszych skrzynakch (zwalszcz gdy chcieli bysmy przynalezec do ob grup jednoczesnie)

P.S. sork za wszystkie bledy ortograficzne (mam "zulte papiery" :] )