Re: Debian Woody z jajkiem 2.4

Dnia Tue, May 13, 2003 at 05:11:26PM +0200, debian@dabeknet.org napisał(a):
> widzisz to jest tak, ze dla jednych cos jest oczywiste a dla drugich
> nie.jedni zwracaja uwage na takie inni na takie rzeczy.a poto chyba ta lista
> zeby sie moc spytac, co z tego ze proste pytanie...

OK, ale są pewne granice. Jak napisałem w poprzednim poście, za mniej
głupie pytania niektórzy dostają porządny opierdziel. Wydaje mi się, że
skoro komuś juz udało się zapisać na tą listę to umie chociaż czytac
komunikaty wyświetlane na ekranie prze/podczas instalacji.

P.S. Odpowiadajcie pod cytatem i tnijcie sygnatury - to nie tylko do
Ciebie.
--
Rafal Czlonka

e-mail/JID	rafi[at]jabberpl.org