Re: Debian Woody z jajkiem 2.4

Dnia Tue, May 13, 2003 at 04:59:05PM +0200, Marcin Juszkiewicz napisał(a):
> Niestety jest to lista debian-user-polish - więc jesteśmy skazani na to.
> No chyba, żeby założyć listę adv-users ;) (ale o tym mowa już była,
> zresztą kto by zajmował się dobieraniem ludzi ;)

Nie o to mi chodzi, by pytania były tylko z "górnej pólki", ale niektóre
z nich to juz duże przegięcie. Za mniejsze przewinienia niektórzy newbie
dostają "do wiwatu", a Pan Karol został pouczony tylko przez Ciebie.
Myślałem po prostu, że tego typu komentarz da do myślenia w/w panu, a
czytający listę się pod tym podpiszą.

> A to z kolei nierealne także jest - zawsze się ktoś znajdzie kto odpisze
> - dużo ludzi czyta listę.

To fakt, ale liczyłem na to, że bede pierwszy ;-).

--
Rafal Czlonka

e-mail/JID	rafi[at]jabberpl.org