RE: [ot] zsz3 [bylo Re: serwer ftp]

viTAM!

Zeby nie uzywac srodowiska Win wraz z outlukiem,
a BYC WIDZANYM PRZEZ SERWER POCZTOWY Microsoft Exchange
(BackOffice) jako bardzo prymitywny klient - SKRZYNKA
POCZTOWA (np. ta z Win95) Microsoft Exchange.
Niekoniecznie jako outluk.
Dla uscislenia rangi problemu - jakiekolwiek zmiany
w konfiguracji serwera pocztowego Microsoft Exchange sa
raczej niemozliwe, inaczej mowiac poza zasiegiem mozliwosci,
bo ma tak zostalo odgornie ustalone, i juz.

Pozdrawiam!
coturnix