zwalniajace kde

witajcie
mam taki oto problem
mam debiana sid'a i kde3.1 + xfree86 4.2 wczoraj dopisalem sobie do
sources.list sciezke deb http://penguinppc.org/~daniels/sid/i386 ./ jest to
mirror xfree86 4.3 i dalem jak co dzien dist-upgrade wszystko sie uruchomilo
ladnie chodzilo ale jedno mnie zastanawialo po kliknieciu na belce okna w
celu zminimalizowania zareagowalo ono mniej wiecej po 2-3 sec zastanowailo
mnie to bo nigdy tak sie nie dzialo wiec postanowilem sprawdzic moze procesor
byl zajety czyms innym okazalo sie ze nie byl i wszystko bylo w porzadku
szukalem bledu i nie moglem go znalesc wiec wrocilem do straego xfree lecz
problem nie znikna wiec po kilku jeszcze probach zdecydowalem sie na
postawienie systemu od nowa i tu niespodzianka dalej dzieje sie to samo
nie mam pomyslu co moze byc zle ale podejzewam ze to jakis inny pakiet
stad moje pytanie czy wiadomo wam moze o jakichs pakietach blednych  z
wczoraj??
ewentualnie jesli ktos ma pomysl co moze byc zle prosze o pomoc
pozdrawiam serdecznie
* BadSpirit@kde.pl *
* gg: 444145       *
* icq: 100180001 *