Re: problem z drukowaniem polskich fontow

On Tue, 29 Apr 2003 15:40:35 +0200
Izabela Kopij <izza@linux.com.pl> wrote:

> OO drukuje (na Konice) niby polskie krzaczki ale sa one lekko
> pogrubione i brzydko wygladaja na wydruku, nie ma tego problemu z
> xeroxem...
>
> uzywam CUPSa do zarzadzania drukarkami
Może ta Konica ma wbudowany postscript? Bo ja drukuję na HP5L bez post
scriptu i też mam pogrubione. Wskazywałoby to na przekłamania w
interpretacji post scriptu przez system. U mnie wygląda to równie
przydko pod CUPSem jak i pod lpr.

Michał Byrecki

/* Play me online? Well, you know that I'll beat you
   If I ever meet you I'll control-alt-delete you */