RE: Archiwizowanie Linuxa, bylo "Przeniesienie linuxa na inny dysk"

-----Original Message-----
From: Piotr Potargowicz [mailto:piotr@potargowicz.one.pl]
Sent: Tuesday, April 29, 2003 4:36 PM
To: debian-user-polish@lists.debian.org
Subject: Re: Archiwizowanie Linuxa, bylo "Przeniesienie linuxa na inny
dysk"

>Piotr Potargowicz pisze:
>do partimage przyda sie rowiez jakas dystrybucja linuxa na plytce np knoppix
>lub timos. obydwie te "dystybucje" oparte sa na debianie :)
>Potrzebujesz  tego aby zarchiwizowa swoja linuxowa partycje root gdy nie jest
>podmontowana.

Poprawcie mnie jesli cos zle mowie;
Nadmieniam ze w zyciu nie widzialem Knopixa:-)

- Startuje knopixa ze CD,
- montuje w nim swoja partycje z linuxem do zarchiwizowania (hdb1),
- zapuszczam RartImage
- robie sobie kopie mojej nieszczesnej partycji z Debiankiem.

Potem moge sobie ta kopie (teraz dostane od was w czape :-)
np. spod Windowsa nagrac na CD.

A co potem??

Mam juz gotowe miejsce na mojego Debiana, i pewnie tez
za pomoca PartImege moge sobie z plytki zgrac kopie na
to zwolnione miejsce.
Potem zatrwazajaca zabawa z LILO i ciesze sie Debiankiem????
Zgadza sie, czy jakies errory w moim rozumowaniu????
Pozdrawiam Krzysiek