Re: problem z drukowaniem polskich fontow

On Tue, Apr 29, 2003 at 08:27:39PM +0200, Michał Byrecki wrote:

> Może ta Konica ma wbudowany postscript? Bo ja drukuję na HP5L bez post
> scriptu i też mam pogrubione. Wskazywałoby to na przekłamania w
> interpretacji post scriptu przez system. U mnie wygląda to równie
> przydko pod CUPSem jak i pod lpr.

Problemy z drukowaniem pogrubionych czcionek miałem w OO ver 1.0.1 w
drukarkach HP 2100 i HP 840. W wersji OO 1.0.2 problem zniknął. Ktoś
radził aby w pliku /usr/local/OpenOffice.org1.0.2/share/psprint/psprint.conf

pozamieniać opcje PerformFontSubstitution=true na false.

Pozdr.

R.