Re: zmiana ext2 na ext3 lub reiserfs

On Sun, Apr 27, 2003 at 08:54:05PM +0200, Chip kalin wrote:

>mam Debiana Woody z partycjami w ext2, skompilowałem kernel 2.4.20 z
>obługą ext3 i reiserfs. Czy da się prosto przekonwertować aktualne
>partycje na którąś z w/w bez utraty danych?

Naprawdę uważasz, że zadanie pytania na liście debian-user-polish jest
najpostszą metodą rozwiązania Twojego problemu?

Nie sądzisz, że wpisując ext2 to ext3 conversion, albo ext3 howto w
Googlach jesteś w stanie szybciej uzyskać odpowiedź?

Zwróć uwagę, że to nawet mniej pisania...

A odpowiedź na Twoje pytanie brzmi: tak.

--
Jacek Politowski  [rallypl.te@m.olsztyn]