Re: [Off Topic] - Składanie animacji

On 23 Apr 2003, Krzysztof Kajkowski wrote:

> Kiedyś bawiłem się tym:
>
> Cinelerra is a video editor. It used to be called broadcast2000 (Added
> 2003-01-8, last checked 2003-04-16) (Download as text)  - maintained by
> mfurr at debian dot org

dzieki... wygląda mi na trzał w dziesiątke!
na razie pewne problemy z tymi "binarkami" na stable, ale jakoś na suse
chodzi.. tyle że zdalnie to za wiele nie zrobie (nie za bardzo się pracuje
bez audio :)
tomek

--
tomasz grzegorz zaborowski  --/- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl