Re: Access point + Linux

Użytkownik Misiek napisał:

Użytkownik Maciek Matwiejszyn napisał:

Witam, mianowicie ostatnio debatujemy jak ograniczyc koszty stawiania
sieci radiowych. Doszlismy do takiej mysli, ze mozna by wpiac karte
radiowa, ktora by robila za access pointa i przekazywala np. sygnal
dalej. Zazwyczaj anteny radiowe maja wbudowane swoje oprogramowanie, nie
slyszal ktos moze o takim oprogramowaniu pod linuksa? Dzieki temu
zamiast kupowac sprzet za 2000zl mozna postawic kompa z antenka ( o
wiele mniejsze koszty). Bawil sie moze ktos czyms takim?

PS. Jakby ktos nie zrozumial to jest mi potrzebny program do obslugi
access pointa dla radiowki :-)

Mozna to robić, szukać, zawracać ludziom głowy, ale po co???
AP D-Link 22Mbps - 599zł - wbudowane funkcje:AP, WL Client, Bridge, WL
Repeater
Komputer zużywa około 40zł prądu/miesiąc,

LIczyles to? Jezeli to prawda, to ja musze cos zrobic, non stop dzialaja u mnie w domu 3 komputery :(

MIchal

no cio ty... nie wyjdzie tyle...
pytnanie co te kompy robia
jezeli to jest serwer to odchodzi bardzo duzo z monitora ktory mozna spokojnie wylaczyc... serwery przewaznie nie chodza na 100% mocy wiec procek tez daje oszczednosci... ta kalkulacja jest jak dla mnie oparta jest na tym iz komp chodzi prawie non stoop w nocy jako dowload menager + workstation za dnia jako + maszyna do gier... dodajac do tego notoryczne
ogladanie divx-ow i/lub kompresor DVD->divx
trza by sie bylo naprawde postarac... moze jescze doliczyc drukarke laserowa ktora wlaczona
tez cos tam ciagnie...
pytanie jescze co to sa za kompy... bo p100 zuzywa inaczej niz ATLON 1600+
wiatraki tez sa o roznych mocach...
nie wspomnie juz o glosnikach...
mysle ze moj ciagnie max 10-15 zl...

Pozdrawiam

hipiss

ps.. mam olbrzymia nadplate za prad (ponad 1-rok) i moja tesciowa sie smieje ze z kobieta siedze TYLKO po ciemku a w zime wylaczam lodowke i trzymam wszystko na balkonie :P