Re: Access point + Linux

> no cio ty... nie wyjdzie tyle...
> pytnanie co te kompy robia

jeden - ruter dla sieci, robi tez za ftp, squid i kilka innych rzczy
drugi  - moj, wlaczony non stop, bo w pracy koszryztsam z plikow w domu,
a bedac w domu hmm nieoplaca sie go wylaczac, robi tez za serwer
aplikacji (jak zwal tak zwal, udalo mi sie rozwaizac problem o ktorym
kiedys pisalem - zona loguje sie ze slabego komputera na niego zdalnie i
z niego startuje wszystko wlacznie z iksami - dzieki dla Marcina
Owsianego za wskazowke) trzeci - komp zony, tez chodzi niemal non stop.

> jezeli to jest serwer to odchodzi bardzo duzo z monitora ktory mozna
> spokojnie wylaczyc...
> serwery przewaznie nie chodza na 100% mocy wiec procek tez daje
> oszczednosci...

monitor na srewerze wylaczony oczywiscie

> ta kalkulacja jest jak dla mnie oparta jest na tym iz komp chodzi
> prawie non stoop w nocy jako
> dowload menager + workstation za dnia jako + maszyna do gier...
> dodajac do tego notoryczne
> ogladanie divx-ow i/lub kompresor DVD->divx

az tak swojego kompa nie eksploatuje, przez ok 14 godzin na dobe (praca
+ sen) ma niemal wolne....

> trza by sie bylo naprawde postarac... moze jescze doliczyc drukarke
> laserowa ktora wlaczona
> tez cos tam ciagnie...

u mnie tez pracuje non stop :(

> pytanie jescze co to sa za kompy... bo p100 zuzywa inaczej niz ATLON
> 1600+ wiatraki tez sa o roznych mocach...
> nie wspomnie juz o glosnikach...
> mysle ze moj ciagnie max 10-15 zl...

moj - Duron 600
serwer - amd k6-2 333mhz
slaby komp - p233

w sumie sie tego zbiera, ale jakies 50 - 60 zl miesiecznie pociagnie.
Trzeba bedzie chyba cos powylaczac :(

> Pozdrawiam
>
> hipiss
>
> ps.. mam olbrzymia nadplate za prad (ponad 1-rok) i moja tesciowa sie
> smieje ze z kobieta
> siedze TYLKO po ciemku a w zime wylaczam lodowke i trzymam wszystko na
> balkonie :P

Ja mam ogrzewanie elektryczne, wiec temet prad jest dla mnie drazliwy
;-)

Pozdrwaim

Michal