Re[2]: Access point + Linux

Witaj Szymon,

W Twoim liście napisanym 20 kwietnia 2003 (14:38:10) można przeczytać:

SMA> Wlasnie :)
SMA> A ja mam pytanie pochodne. Czy ktos tego uzywal? Doswiadczyl jakichs
SMA> problemow? Jakich?
Wsumie to NTG ale tam...

SMA> Czy przepustowosc takiego AP jest dzielona i zalezna od ilosci aktualnie
SMA> korzystajacych uzytkownikow?
Wogole trzeba przekreslic to co pisza na pudelku (chodzi o te 11Mbps
albo 22Mbps). Na dwoch Planetach 11Mbit stojace obok siebie (5cm)
uzyskujesz transfer rzędu 400-500kb/s max.
Na 22Mbit uzyskalem max 600kb/s....

Nie wiem skad wzieli to 11/22mbit, moze to jest maksymalna
przepustowosc wewnetrzna urzadzenia (pomiedzy PCMCIA a eth). Takie cuda
skladaja sie z karty PCMCIA (radiowej) i czegos bardzo podobnego do karty
sieciowej tylko ze na innej plytce (przynajmniej planet).

--
Grzegorz 'JaBBaS' Dzięgielewski
ASK REDnet - www.rednet.krakow.pl