Re: [OT] Koszulki

Dnia Sat, Apr 19, 2003 at 11:13:54PM +0200, Pawel Kowalski napisał(a):
> Sugerował bym raczej dokładne sprawdzenie co było w pralce - swojego
> czasu wyjąłem z pralki spodnie ozdobione gustownymi dziurkami tu i
> ówdzie - okazało się, że zapomniałem wyjąć kluczy

Musze Cię rozczarować, koszulka była prana własnoręcznie przez moją
żonę. Powtarzam - te dziury, jednak jest ich więcej niż 9, nie powstały
w wyniku uszkodzenia mechanicznego, materiał po prostu się rozszedł.
Przedcież nie zaciagnął bym koszulki w ponad 10 miejscach i tego nie
poczuł, tym bardziej, że przed praniem wszystko było w pożadku. Żona
też odpada ;-) - wiekszość swoich ubrań pierze ręcznie, bo własnie nie
ufa pralce. Czy naprawdę tylko ja mam takiego pecha?

--
Rafał Członka

e-mail/JID	rafi[at]jabberpl.org