Re: [OT] Koszulki

Dnia Sat, Apr 19, 2003 at 10:46:04PM +0200, Rafał Członka napisal(a):
> Witam!
>
> Zakupiłem 2 koszulki, białą i czarną z małym logo. Po jakimś czasie
> używania czarnej ;-) przyszedł czas na pranie. Jakież było moje
> zdziwienie gdy po zdjęciu ze sznurka zobaczyłem na niej dziury ;-( i to
> nie jedną czy dwie, ale 9 (sic!) - zaznaczam, że nigdzie koszulki nie
> "zaciągnąłem". Fakt iż dolna nitka "puściła" pomijam ;-). Czy kupiłem
> bubla? Wiem, zaraz odezwą sie głosy: " A czego się spodziewałeś za 17
> PLN?". Spodziewałem się, że trochę w niej pochodzę, podobno miała to
> [...]

Khmm... no rzeczywiście głupia sytuacja, jednakoż uważam jednak, iż po
prostu miałeś pecha - moje 3 koszulki były już prane ( jedna dwukrotnie)
i raczej nie zauważyłem jakiś "problemów" po praniu - zachowują się jak
normalne t-shirt.
Sugerował bym raczej dokładne sprawdzenie co było w pralce - swojego
czasu wyjąłem z pralki spodnie ozdobione gustownymi dziurkami tu i
ówdzie - okazało się, że zapomniałem wyjąć kluczy

--
Kowalski Pawel
argail(na)histeria.pl | argail(na)histeria.eu.org