[OT] Koszulki

Witam!

Zastanawiałem się czy wysłaę tę wiadomość tylko do "producenta"
koszulek, ale postanowiłem wysłać na grupę, gdyż nie musi to być
odosobniony przypadek, tym bardziej że pomysł koszulek narodził się na
liście.

Zakupiłem 2 koszulki, białą i czarną z małym logo. Po jakimś czasie
używania czarnej ;-) przyszedł czas na pranie. Jakież było moje
zdziwienie gdy po zdjęciu ze sznurka zobaczyłem na niej dziury ;-( i to
nie jedną czy dwie, ale 9 (sic!) - zaznaczam, że nigdzie koszulki nie
"zaciągnąłem". Fakt iż dolna nitka "puściła" pomijam ;-). Czy kupiłem
bubla? Wiem, zaraz odezwą sie głosy: " A czego się spodziewałeś za 17
PLN?". Spodziewałem się, że trochę w niej pochodzę, podobno miała to
być "porzadna chińszczyzna". Mam koszulki z "normalnej" chińszczyzny,
które noszę po kilka lat i żadnej dziurki! Czy wydałem 17 + 15 PLN na
ścierki? Czy ktoś miał podobny przypadek, czy jestem tym "jedynym
wybranym"? Czekam na odpowiedź Michała i innych, którym się to
przytrafiło.

P.S. Aż się boję założyć białą. ;-)

Rafał Członka

e-mail/JID	rafi[at]jabberpl.org