Re: Włam czyli maszyna do logowania]

Dnia Thu, Apr 17, 2003 at 03:03:29PM +0200 Leonard Milcin, Jr napisał/a:
> Jeżeli nawet ktoś się włamię (nie mogę tego przecież wykluczyć), to nie
> pożyje więcej
> jak trzy godziny. Do serwera który zbiera logi i backupy jest podłączony
> telefon komórkowy
> który wysyła smsy za każdym razem gdy wykryje jakieś anomalie (np.
> któryś serwer
> przestaje się pingować lub nie wysłał w przewidzianym czasie sygnatur i
> backupów, lub też
> w logach znalazło się coś, co się znaleźć nie powinno). Przy pomocy smsa
> mogę
> [...]
ojojojoj, wiesz jakie sieci GSM sa "niebezpieczne"?????????
odciecie sieci przez sms????
i jeszcze nikt sie nie bawil twoja zabawka?

dzieki, pierwsza czesc opisu bardziej mi sie podobala..

pzdr
yanek
--
Andrzej Dalasiński                      | We are Microsoft.
http://www.ocelotl.eu.org               | What you are experiencing