Re: problem z php

Dnia Thu, Apr 17, 2003 at 02:24:18PM +0200, Debian User napisał(a):
> To może ja coś z modułam mam nie tak? Sam apache chodzi, ale phpów nie
> trawi. Za każdym razem przy instalce apache musze mu z ręki odchaszowach
> moduł php bo go podczas konfigurcji nie zauważył. To może z innymi
> modułami też coś naknocił? np. ten nieszczęśliwy mod_mime_magic?

To i tak dobrze. U mnie po instalacji php4, apache w ogóle nie widzi
modułu php. Ani restart, ani dpkg-reconfigure nie pomogło. Poniższą
linijkę musiałem wklepać z palca:

LoadModule php4_module /usr/lib/apache/1.3/libphp4.so

Po restarcie apache'a wszystko działa jak powinno.

P.S. Wszystko z sida.

--
Rafał Członka

e-mail/JID	rafi[at]jabberpl.org