Re: apsfilter odmawia posłuszeństwa

On Tue, Apr 15, 2003 at 09:49:19PM +0200, Wawrzyniec Niewodniczanski wrote:

> U mnie była 640C. Pomogły dopiero nowe sterowniki HP, nowe, to znaczy z
> testingu. Bo stare nie chicały iść (stare, to było coś >1.0 z woddego).
> Spróbuj może tez sterowniki z gimp-printa.

Zawiesiłem chwilowo utarczkę z lpr i apsfilter i zainstalowłem cupsys
oraz cupsys-bsd. Zajmują więcej miejsca i zasobów, a ja jestem na to
przewrażliwiony, ale, co tu dużo mówić -- działają.

Jeszcze nie testowałem sterowników gimp-print leca prawdopodobnie
uczynię to w najbliższej przyszłości.

Dziękuję bardzo za pomoc i serdecznie pozdrawiam.

--
Krzysztof Kaczmar <arroyo@interia.pl> <gg:1837443>
Registered GNU/Linux user #271616, http://counter.li.org.