Krzysztof Kaczmar wrote:

Mam zainstalowane:
	gs		7.06-1
	apsfilter	7.2.5-1
	lpr		2000.05.07-4.20
	samba		2.999+3.0.alpha23-1
	samba-common	2.999+3.0.alpha23-1
	smbclient	2.999+3.0.alpha23-1

i usiłuję, korzystając z sieci lokalnej, drukować na komputerze z zainstalowanym systemem Wiindows.
Strona testowa apsfilterconfig drukuje się bez problemów, t.zn.
następujące polecenie pozwalają mi drukować pliki PS:

[Ciach]

Hm, i co z tym zrobić?

Dać se na luz z lpr, apsfilter i zainstalowac CUPS - odpadnie mieszanie w plikach itp.. do tego cupsys-bsd (czli cupsowe lpr itp) i masz działający system druku. W jednej firmie drukowałem tak na drukarce via Samba, w innej na samodzielnych drukarkach - zero 'chrzanienia' się z konfiguracjami filtrów itp - raz dodajesz drukarkę i używasz jej - łącznie góra 10 minut pracy (nie liczę czasu na ściągnięcie pakietów).

--
APT: deb http://www.hrw.one.pl/apt/ sid/