Re: apsfilter odmawia posłuszeństwa

On Tue, Apr 15, 2003 at 07:37:44PM +0200, Wawrzyniec Niewodniczanski wrote:

> To jeszcze bys napisał jaka drukarka i jakie sterowniki.
> Ja też miałem coś podobnego, pozmieniałem sterowniki i poszło.
> Chyba musiałem zaistalowac nowe sterowniki hp. Teraz szczegółów nie
> pamiętam, ale to bła lepsza jazda.

HP DeskJet 610C

Sterowniki gs:
-sDEVICE=pcl3
-sSubdevice=unspec

Tak jak już napisałem strona testowa drukuje się przy tych ustawieniach
ponieważ przy użyciu

gs -q -sDEVICE=pcl3 -dBATCH -dNOPAUSE -sOutputFile=/tmp/output.dat plik.ps

mogę przygotować plik ,,sterujący'' wydrukiem, który potem przesyłam
bezpośrednio do drukarki przy użyciu smbclient (polecenie i opcje
wypatrzyłem w /etc/apsfilter/basedir/SETUP).

Próbowałem także hpdj (apsfilter) i nic.
Dodam, że drukarka jest udostępniona i wydruk nie wymaga autoryzacji.

Dzięki za potencjalną pomoc. Jeżeli nie uda się z tandemem lpr/aspfilter
spróbuję w cups.

--
Krzysztof Kaczmar <arroyo@interia.pl> <gg:1837443>
Registered GNU/Linux user #271616, http://counter.li.org.