Re: apsfilter odmawia posłuszeństwa

On Tue, Apr 15, 2003 at 06:28:03PM +0200, Marcin Juszkiewicz wrote:

> [Ciach]

> Dać se na luz z lpr, apsfilter i zainstalowac CUPS - odpadnie mieszanie
> w plikach itp.. do tego cupsys-bsd (czli cupsowe lpr itp) i masz
> działający system druku. W jednej firmie drukowałem tak na drukarce via
> Samba, w innej na samodzielnych drukarkach - zero 'chrzanienia' się z
> konfiguracjami filtrów itp - raz dodajesz drukarkę i używasz jej -
> łącznie góra 10 minut pracy (nie liczę czasu na ściągnięcie pakietów).

Tak też zrobię. Ale ponieważ jestem ambitny(?) pokatuję jeszcze aps/lpr.
Nie będzie mi skrypty shellowy podskakiwał!

Właściwie pakiety cups* mam już ściągnięte, mam zamiar je wkrótce
wypróbować.

--
Krzysztof Kaczmar <arroyo@interia.pl> <gg:1837443>
Registered GNU/Linux user #271616, http://counter.li.org.