Re: GF2 MX 400 (Mint) sie grzeje, czy to normalne?

On Sat, Apr 12, 2003 at 02:40:21PM +0200, Mirek Grochowski wrote:

> Olej to.

No nie wiem... Tez mam taka karte i tez mi sie strasznie grzala (sprawdzalem,
ok 70 stopni). Zainteresowalem sie tym kiedy komputer wylaczyl mi sie kilka
razy bez powodu. Kolega, ktory tez mial taka karte powiedzial, ze u niego
powodowlo to zwisy systemu i wylaczanie zasilania. Pomoglo mu zamontowanie
wiatraczka. Tez zamontowalem sobie wiatraczek (od procka przy uzyciu dwoch
gumek recepturek :)) i tez pomoglo.
Moze i wszystkie karty sie grzeja ale GF2 MX grzeja sie chyba troche
bardziej...

> [...]
> Przyklad 2: jakis czas temu odlaczylem (ale nie zdejmowalem, czyli
> jeszcze gorzj) cooler od procesora cel333 podkrecony na 375,
> chodzilo toto okolo godziny ( w tym czasie lecial film i kompilowalo sie
> jajo), stwierdzilem, ze parzy wiec moze nie wytzrymac upalow, podlaczylem
> cooler (z rezystorkiem 50ohm).
> Przyklad3: mialem kiedys S3Virge DX i VooDoo1, to dopiero potrafilo
> parzyc, a radiatorkow nawet na tym nie bylo.
> Przyklad4: mierzylem kiedys termopara temperature procka p60 (niewielki
> radiator, bez coolera) bylo ciut ponad 90 (dziewiedziesiat) stopni C.

Przyklad5: Zmiana procka na Athlon 1.6 XP. Po miesiacu/dwoch komputer
zaczyna sie wylaczac. Zmieniam wentylator i radiator na wiekszy - problem
_prawie_ ustepuje. Demontuje zasilacz, ktory zaslanial wentylator (stoi teraz
obok obudowy, sama obudowe mam czescio zdemontowana juz od jakiegos czasu).
Komputer nadal co jakis czas sie wylacza. Montuje wentylator na grafice.
Od tamtego czasu wylaczyl mi sie jeden raz (procek nagrzal sie do jakis 75-80 stopni).
Zaczynam myslec o chlodzeniu wodnym....

Tohver

P.S. Co innego, ze na tym athlonie bez przerwy chodzi mi setiathome :)