Re: NVIDIA drivers

Dnia 21:34 11.04.2003, luke napisał(a):
> 1. Mam kernel 2.4.18 - sys: Debian Woody 3.0.0 (z Linux+)
>    Są tam drivery nvidii, ale podczas instalacji tzn. po
>    make-kpkg --revisio 1.0 --added_modules nvidia_kernel-1.0.2180
>    modules_image
>    system łączy się z netem. Albo raczej próbuje. Chodzi mi o
>    instalację na maszynie bez netu.
>    Te same sterowniki bez problemu instalują się na kompie z netem.

ściąnij stery z nvidia.com i je zainstaluj bez zadnych debianowych "cudów"
:)

> 2. Zassałem najnowsze sterowniki z www.nvidia.com i brakuje tam
>    pliku debian/rules. Nie mogę z tego zrobić deba :(
>    (wiem, że to jest oczywiste :)
>    Jak zainstalować te drivery(1.0.4180) ?

po co koniecznie chcesz robic z tego deby?
jeśli musisz to po to są pakiety nvidia-glx-src i nvidia-kernel-src
hint: apt-cache search nvidia :)

> PS. W przeciwieństwie do niektórych lubię jak ktoś mi wskazuje źródło
>     wiedzy, dlatego odpowiedzi typu poczytaj jakiegoś mana, czy adres
>     strony www bardzo mile widziane :D

a więc wskazuje: pliki README i INSTALL :)

pozdrawiam
--
	 --===>> Kamil Strzelecki = esack at Dharma.inside.net <<===--

"Windows is not the answer, Windows is the question. 'no' is the answer."