NVIDIA drivers

Witam

Mam problem z zainstalowaniem sterowników Nvidii. A właściwie 2
problemy:

1. Mam kernel 2.4.18 - sys: Debian Woody 3.0.0 (z Linux+)
   Są tam drivery nvidii, ale podczas instalacji tzn. po
   make-kpkg --revisio 1.0 --added_modules nvidia_kernel-1.0.2180
   modules_image
   system łączy się z netem. Albo raczej próbuje. Chodzi mi o
   instalację na maszynie bez netu.
   Te same sterowniki bez problemu instalują się na kompie z netem.
2. Zassałem najnowsze sterowniki z www.nvidia.com i brakuje tam
   pliku debian/rules. Nie mogę z tego zrobić deba :(
   (wiem, że to jest oczywiste :)
   Jak zainstalować te drivery(1.0.4180) ?

PS. W przeciwieństwie do niektórych lubię jak ktoś mi wskazuje źródło
    wiedzy, dlatego odpowiedzi typu poczytaj jakiegoś mana, czy adres
    strony www bardzo mile widziane :D

Z góry dziękuję za pomoc.
--
Best regards,