Re: ochrona przed spamerami ...

Witajcie,

czyli tak jak jest obecnie:)
choc PGP poki co zalatwia co trzeba, choc nie tedy droga

> Zawsze może wykręcić używając innego relaya...

mozesz przyblizyc ?
hmmm przyznam ze nie rozumiem - moze dlatego ze mysle juz o imprezce
:)
W jaki sposob ?
telnet openrelay 25
MAIL FROM: szef@moja.domena
RCPT To: docelowo@jakas.domena
DATA
tresc
.
QUIT

o to chodzi ?
ale w tedy bedzie to w naglowku ze przyszlo nie ode mnie - chyba ze
cos pomylilem ?

Marcin.