Re: Debian sucks??

On Sun, 28 Dec 2003, Piotr Najduk wrote:

> Witajcie!
>
> http://hedera.linuxnews.pl/_news/2003/12/19/_long/2416.html

dzieki za linka. poczytalem, i .....
ad.1 . musze sie zgodzic z autorem
ad.2 . tutaj sie nie zgodze. instalacja 3 lata temu. a updaty? ale jak tam
         sobie chca. z updateami ze slackware beda mieli znacznie wiecej
         cyrkow.
ad.3 . w duzej mierze sie zgadzam, ze wzgledu na szybki rozwoj linuxa jako
        takiego, i powolne wydawanie nowych edycji debiana. nie ma dziwne
        ze wielu ludzi decyduje sie na testing, a nawet unstable nawet
        na serwerach produkcyjnych, ewentualnie ludzie posluguja sie
        atrapami w postaci "remake" pakietow do stable.
ad.4 . tego kompletnie nie rozumiem. czy autor naprawde nie byl w stanie
        w dselect czy apt znalezc paczki postfix?

generalnie z jednej strony sa wszystkim znane uciazliwosci debiana,
z drugiej prawdopodobnie wiedza admina tego serwera.

wracajac do wlamu, to byla wielka kicha :(
w kazdym razie byl to dobry impuls do mobilizacji, co widac
po statystyce ogolnej przygotowania nowego wydania:
http://bugs.debian.org/release-critical/

btw. mam nadzieje na unikniecie tego rodzaju wpadek w przyszlosci.
mam tez nadzieje na oderwanie debiana od linuxa :)
chociaz linux kernel 2.6.0 wzbudzil we mnie wiele nowych nadziei.

znik.