[OT] Czcionki w konfiguracji xine'a

Wybaczcie za OT, ale szukam po sieci i nigdzie nie udało mi się
znaleźć.

Chodzi o pierdołę, a mianowicie o czcionki w konfiguracji xine'a
(Settings->Setup...). Sa one u mnie najwyrazniej wielkosci 10, co
skutecznie uniemozliwia mi wygodne ich czytanie (rozdzielczosc
1280x1024). Do tego oczywiscie gubia sobie ogonki.

Czy ktos wie gdzie moznaby ustawic wielkosc tej czcionki, lub tez
moze jakiego pakietu mi brakuje, zeby wyswietlal polskie ogonki?

Gdzies wyczytalem, ze jest to czcionka

-*-helvetica-bold-r-*-*-10-*-*-*-*-*-*-*

i to by sie zgadzało z tym co obserwuję, ale może jest to gdzieś
do ustawienia??

Zaznaczam, ze jest to chyba jedyna aplikacja ktora mi tak wyglada,
bo poza tym uzywam KDE, które ślicznie wyświetla ogonki i literki są
czytelne.

Uzywam SIDa (i tyle to ma z Debianem wspolnego ;) )

Pozdrawiam
Romek Kalukiewicz

PS. A jak by ktos chcial zobaczyc jak to wyglada to umiescilem
zrzut ekranu na:

http://borek.sytes.net/~romkal/zrzut.jpg

(z tym, ze nie wiem czemu okienko xine'a zrobiło mi na niebiesko,
ale to akurat ma sie nijak do sprawy)