Re: Debian sucks??

On Mon, 29 Dec 2003, Karol Czachorowski wrote:

> To już chyba legendą obrosło jak twórcy MPlayera nie lubią Debiana. Całość
> zaczęła się od kłótni z deweloperami Debiana o pakiet mplayera w
> dystrybucji. Ludzie z Debiana uznali większość kodeków za nie-wolną (czy
> nawet nielegalną) i skompilowali mplayera z takim zestawem, że nawet divxy
> na tym ledwo chodziły. Wtedy Arpi 'poprosił' (niekoniecznie grzecznie) o
> usunięcie pakietu z dystrybucji w ogóle; jeśli ma być niepełnosprawny to
> lepiej, żeby go w ogóle nie było.

w sumie lepiej zeby bylo wlasnie tak. ale dobrze by bylo, zeby istnialy
dwa wykluczajace sie pakiety mplayer. to byloby najzdrowsze.
pierwszy niech pozostanie niepelnosprawny tak jak zostal zrobiony,
a drugi niech bedzie tylko loaderem, tak jak to bylo zrobione
w przypadku netscape, czy VM javy branej z IBM. wtedy sprawa bylaby
czysta :) mam przynajmniej taka nadzieje.

znik.