Re: Debian sucks??

On Sun, 28 Dec 2003 22:04:08 +0100
Piotr Najduk <najduk@dami.pl> wrote:

> BFaf> Może chcesz porozmawiać o argumentach których użył Arpi?
> BFaf> A... sorry, nie było argumentów.
>
> No właśnie chciałem poczytać o tych argumentach. Ale coś chyba z tym
> Slackiem chłopakom nie idzie -> Nie mozna się dostać na ich serwer. :)

To już chyba legendą obrosło jak twórcy MPlayera nie lubią Debiana. Całość
zaczęła się od kłótni z deweloperami Debiana o pakiet mplayera w
dystrybucji. Ludzie z Debiana uznali większość kodeków za nie-wolną (czy
nawet nielegalną) i skompilowali mplayera z takim zestawem, że nawet divxy
na tym ledwo chodziły. Wtedy Arpi 'poprosił' (niekoniecznie grzecznie) o
usunięcie pakietu z dystrybucji w ogóle; jeśli ma być niepełnosprawny to
lepiej, żeby go w ogóle nie było.
Ale fakt, że odkąd ten Slackware chodzi na ich serwerze to ciężko się tam
dostać ;)

(popraw konfigurację programu pocztowego)
Karol
--
|       Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>	|
|       JID: narel(at)jabber.org           GG: 2786028	|