Czesc Jestem Maciej

Czesc
Niewiem czy moja wiadomosc dojdzie do grupy, ale mam taka nadzieje. Jesli tak to chcial bym zadac pytanie: 1. Probowalem zainstalowac sobie debiana 3.0 woody i instalacja przebiegla pomyslnie, to znaczy pojawil sie koncowy komunikat: "Thanks for choosing Debian"; czy cos w tym rodzaju, nie pamietam dokladnie. Natomiast problem pojawil sie puzniej, otoz debian nie uruchomil sie. Po restarci systemu pojawil sie czarny ekran i zero innej reakcji. Czy jest to mozliwe ze przyczyna tego jest to ze mam za slaby procesor (pentium II 233; i 220 RAM-u), czy przyczyna tkwi gdzie indziej? Byc moze ze wybralem za duzo pakietow, ponieswaz do wyboru pakietow uzywalem tylko programu TaskSel gdzie zaznaczylem graficzne sordowisko pracy i jeszcze kilka pakietow. Nie urzywalem drugiego narzedzia jakim jest "dselect", do redukcji ilosci pakietow. Czy to moze byc tez powod? Dodam jeszcze ze probowalem uruchomic system za pomoca Lilo i dyskietki startowej, bez rezultatu. Jezeli ktos z was spotkal sie z takimi problemami to prosil bym o odpowiedz.

Pozdrawiam
Maciej