Re: Czesc Jestem Maciej

Dnia Sun, Dec 28, 2003 at 06:41:22PM +0100, Super Maciej napisał(a):
Czesc, wiadomosc doszla.
> to mozliwe ze przyczyna tego jest to ze mam za slaby procesor (pentium
> II 233; i 220 RAM-u), czy przyczyna tkwi gdzie indziej?
Ja 'pracuję' z P166MMX, 32 MB RAM, czyli przyczyna tkwi gdzie indziej.
> Byc moze ze wybralem za duzo pakietow, ponieswaz do wyboru pakietow
> uzywalem tylko programu TaskSel gdzie zaznaczylem graficzne sordowisko
> pracy i jeszcze kilka pakietow. Nie urzywalem drugiego narzedzia jakim
> jest "dselect", do redukcji ilosci pakietow. Czy to moze byc tez powod?
Nie.
> Dodam jeszcze ze probowalem uruchomic system za pomoca Lilo i dyskietki
> startowej, bez rezultatu.
Gdybyś mógł napisać coś więcej o momencie, kiedy kończy się ładować
system, np. jakie są ostatnie komunikaty i czy w ogóle dostępna jest
konsola.
Jeśli nie uda Ci się nic stwierdzić, to możesz spróbować uruchomić
system w trybie pojedynczego użytkownika, tzn. po restarcie komputera,
gdy pojawi się znak zachęty 'boot:' wpisz 'linux single', gdzie linux to
nazwa jądra (może być inna, np. vmlinuz).
System powinien uruchomić się i udostępnić konsolę dla root. (jeśli się
nie mylę po podaniu hasła administratora).