Re: fonty ??

W liście z sob, 30-08-2003, godz. 17:52, Krzysztof Krupa pisze:

> moze dpkg-reconfigure fonty

bylo nic z tego, chyba musze to jakos recznie zrobic zainstalowalem
dodatkowo unstable console-tools i teraz mam juz krzaczki :) zamiast
kwadracików przy odczycie plikow txt z iso, jednak wydaje mi sie ze
trzeba zamienic fonty domyslen  na jakies  inne.. tylko jak ?? w jakim
pliku zmienia sie fonty i jakie beda najbardzie odpowiednie obecnie jest
wczytywany font

lat9u-16

coz poczac

--

Piotr  TROCHYMIAK  aka  Pepson

email: pepson@pepson.eu.org    address:
JID:   pepson@chrome.pl        P.O. BOX 50
tel:   0505897275  	       22-2oo Wlodawa
gg:    4320947                 Polska

http://www.nasza.wlodawa.pl