Xterminal?

Witam

Nie wiem czy nie zostane zbluzgany za tego posta, ale trudno :-)

Sa dwa komputery.

GLOWNY - debian(mieszany)
DRUGI - bez twardziela, na Knoppixie

Kompy polaczone w siec,
GLOWNY - 192.168.1.86
DRUGI - 192.168.1.87

Zestaw zmontowany do zabawy i eksperymentow
z sieciami. Kiedys trzeba sie zaczac uczyc :-)
Pingi dzialaja, ssh tez.

Chcialbym zrobic tak, ze uruchamiajac na DRUGIM Xy
bede pracowal na GLOWNYM. Tzn. wlacza mi sie Xy komputera
glownego.

Czytalem ,,Xterminal'' z JTZ, ale tam jest opisany
terminal bezdyskowy i jest tu troszke do kombinowania.
Moja sytuacja jest chyba prostsza (Knoppix).

Googlowanie niewiele mi dalo.
Znalazlem, ze powinienem miec zainstalowany na GLOWNYM
xdm (np.) z wlaczona opcja akceptacji polaczen zdalnych
i ze na DRUGIM powinienem uruchomic X'y z opcja
-query ip.GLOWNEGO

np.
X -query 192.168.1.86

Rozwiazanie nie dziala.

Prosilbym o jakis punkt zaczepienia. Co powinienem miec
na GLOWNYM i DRUGIM aby taka kombinacje odpalic.
Jak to ugrysc.

PS Sorry za lamerstwo. Pierwsze kroki w tych sprawach.

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |