> X -query    maszyna.w.lan
> X -indirect maszyna.w.lan

Dzialaja wszystkie

> a xdm slucha ?
>
> $ grep xdm /etc/services
> xdmcp           177/tcp
> xdmcp           177/udp

Jest

> [1] zmuś xdm żeby nasluchiwal na tych portach
> [2] stworz ACL dla xdm'a

co to jest? :-?

> [3] sprawdz /var/log/xdm.log
> [4] i daj mi znac jesli uda Ci sie przekonać dwie rozne wersje
>     srodowiska XFree aby sie dogadały bo mi sie nie udało :(.

Poza odpowiednia konfiguracja xdm'a
zeby ,,sluchal'' wezwan i wywaleniem "-nolisten tcp"
z /etc/X11/xinit/xserverrc ...... mialem firewalla
blokujacego owe 177 :-).
Wszystko dziala slicznie z tym ze xdm jest paskudny
i chce wdm. A po zainstalowaniu wdm, dziala nieprawidlowo.
Ktokolwiek sie loguje (root, user) widze czarny ekran,
potem szary z X i znow mi sie zglasz wdm. I tak w kolko.
To na maszynie lokalnej.
Zdalnie wdm loguje prawidlowo.
wdm.log nic ciekawego nie wnosi

Mial ktos takie cuda???

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |